Klant staat centraal

Bij Total Investment Services staat u, als klant, centraal. Vermogensbeheer wordt zodanig op maat geleverd dat de beleggingen aansluiten bij uw specifieke aard, situatie en wensen.

Na een persoonlijk gesprek stelt uw vermogensbeheerder een beleggingsplan op dat goed aansluit bij uw persoonlijke situatie. Uw vermogen wordt dus niet simpelweg in een standaard huisfonds geplaatst.

Doordat binnen onze organisatie vele verscheidene expertises aanwezig zijn, kan in het geval uw persoonlijk aanspreekpunt iets niet weet (en wij weten afzonderlijk ook niet alles) altijd snel via de collega's aan de informatie of uw wensen voldaan worden. Daar heeft u geen last van, integendeel, wij hebben geen telefoons waarbij u eerst een heel menu moet doorworstelen: u krijgt het rechtstreekse nummer van uw TIS-vermogensbeheerder.

Door middel van uw persoonlijke vermogensbeheerder heeft u iemand die constant de gebeurtenissen op de aandelenmarkten volgt. Bij gewijzigde marktomstandigheden kan door de vermogensbeheerder snel actie ondernomen worden (indien gewenst na contact met u) zodat u zich kunt bezighouden met dingen waar u veel plezier aan beleeft, bekommeren wij ons voortaan om uw vermogen.

Zo heeft u wel de lusten maar niet de lasten van uw vermogen!

Dankzij het directe en persoonlijke contact met uw vermogensbeheerder wordt u goed op de hoogte gehouden. U heeft bij de tussentijdse besprekingen direct contact met diegene die ook de beleggingstransacties voor u verzorgt. Zodoende kunt u aangeven of u tevreden bent en/of u eventueel wat wijzigingen aan wilt laten brengen in uw portefeuille of uw profiel vanwege veranderende doelstellingen, wensen en omstandigheden.